HandCraft Wire SeaShell

Salam Semua...
Hobi saya dari kecil sampai la ke dah besar panjang ni ialah mengumpul benda-benda. Dan salah satu kategori benda-benda ni ialah #SeaShells (Kerang-kerangan/ Kulit Siput laut). Alang-alang dah balik Terengganu baru-baru ni semasa mengundi, lepak di pantai memang dah perkara wajib..dan perkara wajib juga untuk mengutip #SeaShells ni...

Semalaman dengan kepala berserabut dan melayan movie ulangan #TheHobbits dan membelek-belek #Artistic Wire serta  #SeaShells ni.. fikir-punya fikir, gulung-punya gulung, belit-punya belit... maka terhasillah seni terbaru saya!! #Iqbalabs

seni, dawai, kerang laut, seashells., kreatif

seni kreatif, kerang laut, dawai
#Hobi #Sains #Seni #Semulajadi

6 Ulasan

Saya amat menghargai sokongan yang diberikan dan berharap dapat terus berhubung dengan anda semua melalui platform ini. Setiap komen adalah inspirasi buat saya untuk terus menulis dan berkongsi ilmu. Terima kasih kerana menjadi sebahagian daripada perjalanan ini dan bersama-sama kita belajar serta berkembang.

Jangan segan untuk berkongsi pendapat, soalan, atau apa sahaja yang anda rasa relevan. Saya akan sentiasa berusaha untuk memberikan yang terbaik dan menjadikan blog ini sebagai medium yang bermanfaat untuk semua.

Sekali lagi, terima kasih atas sokongan anda. Semoga kita terus berhubung dan saling menginspirasi.

Salam hormat,

  1. wah..suka yg kedua tu..huhu..asal tak jual? =='
    dlu pun suka kumpul seashell..tapi malas dah bila dah besar ni..hoho

    nice

    BalasPadam
  2. cantik la iqball, berapa ek kalau iqbal ointal2 wayar kasi nama boleh tak

    BalasPadam
  3. kreatip upenyer iqbal ni yer...

    BalasPadam
  4. cantik..boleh buat jual weh..hihi

    BalasPadam
  5. masa eyza pergi bercuti di Penang baru2 ni, tengok kat tepi pantai ramai org duk mencari benda2 nie...eyza sempat jumpa satu kulit siput yang besar tapi masih bergerak2 lagi isi dalam tue.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama